婚禮歌曲-love story 泰勒絲 We were both young when I first saw you第一次見到你的時候我們都很年輕I closed my eyes and the flashback starts我閉上眼晴那一幕又閃現了I'm standing there我站在哪里On a balcony in summer air在一個陽臺上乘涼See the lights, see the party, the ball gowns看這燈光,看著舞會和那些禮服I see you make your way through the crowd我看見你穿過擁擠的人群And say hello向我打招呼問好Little did I know我只知道這一點That you were Romeo, you were throwing 住商房屋pebbles你就是羅密歐,你扔石子(敲打窗戶來找我)And my daddy said, "stay away from Juliet"我爸爸說:“離朱麗葉遠點”And I was crying on the staircase我在樓梯里不停地哭泣Begging you, please don't go心里乞求你,不要離開And I said我說Romeo, take me somewhere we can be alone羅密歐,到這我去一個我們可以在一起沒有人干擾的地方I'll be waiting, all there's left to do is run我等待著這一天,現在唯一能做的就是逃離You'll be the prince and I'll be the 酒肉朋友princess你就會成為王子,而我也將會是公主It's a love story這是一個愛情故事Baby, just say yes親愛的,你只需答應我So, I sneak out to the garden to see you于是,我偷偷地到公園去見你We keep quiet cause we're dead if they knew我們保持低調因為被他們知道的話我們就死定了So close your eyes所以請閉上你的眼睛Escape this town for a little while從這個城逃出去哪怕只是短暫的一會Oh ohCause you were Romeo, I was the scarlet letter因為你是羅密歐,我就像紅字里的女主角,和你有濾桶世仇不能在一起And my daddy said, "stay away from Juliet"我爸爸說:“離朱麗葉遠點”But you were my everything to me但是你對于我來說是我的全部I was begging you, please don't go我在心里乞求你,不要離開And I said然后我說 Romeo, take me somewhere we can be alone羅密歐,到這我去一個我們可以在一起沒有人干擾的地方I'll be waiting, all there's left to do is run我將會等待這一天,現在唯一能做的就是逃離You'll be the prince and I'll be the princess你就會成為宜蘭民宿王子,而我也將會是公主It's a love story這是個愛情故事Baby, just say yes親愛的,只需要答應我 Romeo, save me羅密歐,救救我They try to tell me how I feel他們嘗試告訴我怎樣去感受This love is difficult, but it's real雖然這樣的愛很困難,但它是真實的Don't be afraid, we'll make it out of this mess別害怕,我們會度過這一關的It's a love story這是個愛情故事Baby, just say yes親愛的,只需答應我Oh ohI got tired of waiting我厭煩了等待Wondering if you were ARMANIever coming around想知道你是否曾來過My faith in you is fading我對你的信念漸漸在褪去When I met you on the outskirts of town當我在城郊區里的再次看見你And I said然后我說 Romeo, save me羅密歐,救救我I've been feeling so alone我一直非常地孤獨I keep waiting for you, but you never come我一直在等這你,可是你從來也沒來Is this in my head這只是我一廂情愿嗎I don't know what to think我不知道該如何去思考 He knelt to the ground and pulled out a ring他跪在地上然后遞給我一房屋出租個戒指And said說Marry me, Juliet, you'll never have to be alone嫁給我吧,朱麗葉,你將永遠也不會孤獨 I love you and that's all I really know我所知道的是我愛你I talked to your dad我和你父親交談Go pick out a white dress去買了白色的婚It's a love story這是愛情Baby, just say yes親愛的,你只需要答應我Oh oh ohOh oh oh oh On a balcony in summer air在一個陽臺上乘涼See the lights, see the party, the ball gowns看這燈光,看著舞會和那些禮服I see you make your way 買屋through the crowd我看見你穿過擁擠的人群And say hello向我打招呼問好Little did I know我只知道這一點 That you were Romeo, you were throwing pebbles你就是羅密歐,你扔石子And my daddy said, "stay away from Juliet"我爸爸說:“離朱麗葉遠點”And I was crying on the staircase我在樓梯里不停地哭泣Begging you, please don't go心里乞求你,不要離開And I said我說 Romeo, take me somewhere we can be alone羅密歐,到這我去一個我們可以在一起沒有人干擾的地方I'll be waiting, 居酒屋all there's left to do is run我等待著這一天,現在唯一能做的就是逃離You'll be the prince and I'll be the princess你就會成為王子,而我也將會是公主It's a love story這是一個愛情故事Baby, just say yes親愛的,你只需答應我 So, I sneak out to the garden to see you于是,我偷偷地到公園去見你We keep quiet cause we're dead if they knew我們保持低調因為被他們知道的話我們就死定了So close your eyes所以請閉上你的眼睛Escape this town for a little while從這個城逃酒店兼職出去哪怕只是短暫的一會Oh oh Cause you were Romeo, I was the scarlet letter因為你是羅密歐,我就像紅字里的女主角,和你有世仇不能在一起And my daddy said, "stay away from Juliet"我爸爸說:“離朱麗葉遠點”But you were my everything to me但是你對于我來說是我的全部I was begging you, please don't go我在心里乞求你,不要離開And I said然后我說 Baby, just say yes親愛的,你只需要答應我Oh oh ohOh oh oh oh'Cause we were both young when I first saw you因為我第一次見到你的景觀設計時候我們都很年輕
arrow
arrow
    全站熱搜

    mm44mmtcoq 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()